Meest gestelde vragen

Welkom bij Openluchtbad Boschbad

Dagelijks open tot 18.00 uur,
reserveer je ticket in onze webshop!

Watertemperatuur wedstrijdbad 23 °C

Watertemperatuur recreatiebad +/- 20 °C
Meest gestelde vragen

 

Is een reservering ook nodig als het rustig is?

  • Ja, je dient ten alle tijden u reservering te laten zien bij binnenkomst.

Kan ik telefonisch reserveren?

  • Nee, telefonisch reserveren is niet mogelijk.

Kan ik mijn reservering annuleren?

  • Nee, je kan je reservering niet annuleren.

De tickets op de website zijn uitverkocht, kan ik alsnog komen zwemmen?

  • Nee, helaas mogen wij maar een beperkt aantal gasten per dag verwelkomen. Mochten er afmeldingen zijn dan worden deze tickets weer online op beschikbaar gezet.

Als er afmeldingen zijn, kan ik dan op een wachtlijst gezet worden?

  • Wij zetten de tickets gelijk weer beschikbaar op onze website, wij werken niet met een wachtlijst.

Hebben jullie ook kluisjes ter beschikking?

  • Ja, wij hebben in de kleedkamers kluisjes die u kunt gebruiken. Houdt er rekening mee dat hier € 0,50 in gaat en u deze niet terug krijgt bij het openen van het kluisje. Tevens is wisselen niet mogelijk bij de receptie.

Ik heb een abonnement, mag mijn vriend/vriendin/familielid deze ook gebruiken?

  • Nee, dit valt dan ook onder fraude. Mocht dit gebeuren dan wordt je Boschbad abonnement ingenomen bij de receptie en kan de eigenaar deze ophalen.
  • De persoon die de pas gebruikt dient dan de reguliere entreeprijs van € 7,50 te betalen”

Ik ben mijn pasje kwijt geraakt, wat nu?

  • Bij verlies van je pasje kan er bij de receptie van het Boschbad een nieuwe pas worden gemaakt, de kosten hiervoor zijn € 7,50.

Kan ik contant betalen bij het Boschbad?

  • Bij de receptie kunt je niet contant betalen, je kan wel betalen betalen met je pinpas. 
  • Bij de horeca kun je zowel met pinpas als contant betalen.

Zijn jullie vandaag open?

  • Wij zijn 7 dagen per week geopend, bekijk hier de actuele openingstijden.

Mag ik een eigen stoel meenemen?

  • Ja, je mag een eigen stoel en/of een parasol meenemen.

Kan ik bij jullie ook in de schaduw zitten?

  • Ja, ons zwembad is omringt met prachtige bomen die voldoende schaduw bieden.

Mijn kinderen gaan zwemmen, ik wil als ouder mee maar ik ga niet zwemmen. Moet ik dan alsnog betalen voor mijn eigen ticket?

  • Ja, iedereen die het Boschbad bezoekt dient de entreeprijs van € 7,50 te betalen of in het bezit te zijn van een abonnement.

Ik ben de zwembandjes vergeten voor mijn kind, wat nu?

  • Wij verkopen geen zwemartikelen, ook geen zwembandjes, je kunt het melden bij de receptie en krijgt dan toestemming om naar de dichtstbijzijnde winkel te rijden om alsnog zwembandjes te kunnen kopen.

Als het slecht weer is, kan ik dan mijn ticket omboeken of restitutie krijgen?

  • Wij geven geen restitutie en het is niet de mogelijkheid om je ticket om te boeken.

Wat zijn de mogelijkheden voor een kinderfeestje?
Voor kinderfeestjes hebben wij diverse arrangementen, namelijk:

  1. Boschbommetje | € 11,20 per kind | zwemmen bij het Boschbad, daarnaast kunnen jullie per persoon één patatje, één snack en één slush puppy halen.
  2. Midgetgolf | € 11,20 per kind | midgetgolfen (tijdens de aangegeven openingstijden), daarnaast kunnen jullie per persoon één patatje, één snack en één slush puppy halen.

Neem voor het reserveren van één van de arrangementen even contact met ons op via boschbad@accres.nl.

Ik wil graag met een grote groep komen, hanteren jullie ook groepstarieven?

  • Ja, wij hebben groepstarieven voor groepen met meer dan 10 personen. Dit tarief is € 5,50 i.p.v. €7,50 per persoon, voor groepsreserveringen verzoeken wij je een e-mail te sturen naar boschbad@accres.nl.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust even contact op met ons op via 055 355 29 87 of boschbad@accres.nl.